Υπάρχει μια πρόταση που
αφορά εσένα, ανακάλυψε την.


  • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΟΡΑΜΑ ΑΞΙΕΣ
  • ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • ΕΙΣΑΓΩΓΗ
    • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ SITE
    • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ESHOP
    • ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ SITE
    • DOMAIN NAME
    • O.M.S.
    • ΔΙΑΦ/ΣΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ
    • GOOGLE FOR BUSINESS
    • DPO - GDPR
    • PRSLSTALL
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ
    • ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑ
    • Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ
    • ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ
    • 1η ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ
    • 2η ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ
    • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ INT MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΜΕΙΩΣΕ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΣΟΥ
  • ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ


ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ Η ΔΩΡΕΑΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ



Παρέχονται όλα τα βήματα και η ομάδα υποστήριξης Δωρεάν στον κάθε συνεργάτη ο οποίος αποφασίζει πόσο θέλει να τα αξιοποιήσει το σύστημα με τις δυνατότητες και τις προοπτικές που προσφέρονται.


Είναι ίδιο για όλους ανεξαρτήτως επίσης δεν έχει σημασία σε πιο σημείο του πλανήτη βρίσκονται οι συνεργάτες διότι το Internet δεν έχει σύνορα και περιορισμούς.


Τα μόνα που χρειάζονται είναι τα αυτονόητα δηλαδή Απόφαση, Συνέπεια, Συνέχεια και Δράση στον όποιο χρόνο διαθέτει ο καθένας.



WELCOME





Ότι χρειάζεται να κάνει ο συνεργάτης μετά το πρώτο τηλέφωνο με τον ενδιαφερόμενο στην ομάδα υποστήριξης.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ





Η βασική εκπαίδευση είναι σημαντική διότι ο νέος συνεργάτης καταναεί το σύστημα και στην συνάντηση Στρατηγικής που οργανώνεται στην ομάδα υποστήριξης λύνονται όλες.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΣΕΝΑΡΙΑ





Τιποτα δεν χρειάζεται να μάθει κανείς απέξω όλα εανφέρονται στα διάφορα σενάρια και γίνεται πρακτική εξάσκηση με τον προπονητή.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΛΙΣΤΑ





Όλη η μεθοδολογία πως μπορεί να δημιουργηθεί μια ποιοτική λίστα χωρισμένοι σε χρήσιμες κατηγορίες.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΧΡΗΣΙΜΑ





Διάφορα χρήσιμα Video με τα οποία ο νέος συνεργάτης αλλά και ο παλιός θα λύσει απορίες για το Backoffice, τον τρόπο λειτουργίας και πολλά άλλα.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ





Κάποιες επιπλέον χρήσιμες προαιρετικές εκπαιδευσεις και Motivation Video στα οποία δίνονται απαντήσεις σε ερωτήματα αλλά και αντιμετώπιση αρνητικών ανθρώπων.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ