Το κανάλι πωλήσεων ή το κανάλι μάρκετινγκ εμπεριέχει όλη την μαγεία του μάρκετινγκ, η οποία έχει να κάνει με τις χιλιάδες δοκιμές, τα A/B τεστ και την βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων.
Το κανάλι πωλήσεων σαν μοντέλο έχει τις απαρχές του πίσω στο 1890 με το γνωστό μοντέλο μάρκετινγκ και πωλήσεων AIDA. To AIDA αποτελεί ακρωνύμιο των λέξεων Attention, Interest, Desire, Action. Προσοχή, Ενδιαφέρον, Επιθυμία, Δράση (ΠΕΕΔ) στα ελληνικά. Μετά από 100 χρόνια, εφόσον εξελίχθηκε παρέμενε ωστόσο διαχρονικό και ισχύει για κάθε μέσο και κάθε εποχή.
Tο κανάλι πωλήσεων χωρίζεται σε δύο τμήματα, το front end (Πρόσοψη Καναλιού) και το back end (Εσωτερικό). Με δόκιμα ελληνικά στην Προπώληση και στην Μεταπώληση. Αυτό που χρειάζεται να θυμόμαστε είναι ότι το κέρδος δεν είναι πάντα στην προπώληση.
Στο κανάλι που θα δημιουργήστε με το OMS θα συνδέσετε την προβολή της εταιρείας σας και θα δημιουργήσετε μια αυτοματοποιημένη διαδικασία απόκτησης πελατών συνδυάζοντας, Facebook marketing, email marketing & auto responders!